tiistai 12. marraskuuta 2013

Vieraileva bloggaaja

Heippa hei! Elikkäs täällä ei nyt ole Kaisa-Maria,  vaan Kaisan hyvä ystävä Ronja. En nyt oikeen tiedä vielä mitä kirjoitan, mutta ehkä inspiraatio tästä lähtee. Ja olen ihan hämmästynyt kun mua pyydettiin tekemään tämä.
    Ja nyt ehkä vähän kerron itsestäni. Nimi on Ronja. Oon 15 vuotta vanha eli Kaisaa pari vuotta nuorempi. Asuin noin pari vuotta sitten Lapijoella (tosi lähellä Kaisaa), mutta sitten muutin Eurajoen keskustaan (no ei täältäkään pitkä matka ole). Harrastan Jalkapalloa ja ratsastusta. Mulla oli oma hevonen, mutta se jouduttiin elokussa lopettamaan. Ikää sillä oli vasta 6 vuotta, mutta sai sairauden josta ei olisi todennäköisesti selvinnyt. Olen nyt sitten käynyt ratsastuskoululla. Rakastan matkustamista, ja itsekkin haluaisin lähteä vaihtoon, mutta olen pelkuri enkä uskalla. Mutta olen suunnitellut lähteväni ensi kesänä kielimatkalle Englantiin.
Tekstin kirjoittaja.

Entinen hevoseni. Kesällä rippikuvissa.
Voisin kertoa nyt sitten vähän mun ja Kaisa-Marian ystävyydestä. Eli ollaan tunnettu jo tosi kauan. Yleensä olen hiljainen ja ujo, mutta silloin kun olen Kaisan kanssa niin kaikki on toisin. Ollaan koettu paljon ja tehty yhdessä kaikennäköstä.  Elikkä mainitsin tossa että Kaisan kanssa on tullut tehtyä kaiken näköstä, niin esimerkiksi muistan sen hyvin kun oltiin vielä ala-asteella. Ja meillä oli kauhea "karkki nälkä" tai no teki mieli paljon karkkia. Niin löydettiin Kaisan kätköistä jotain tosi vanhaa suklaata ja syötiin sitä. Se ei ollut hyvää... Kun Kaisa meni yläasteelle ja minä jäin vielä ala-asteelle, niin meijän välit vähän niinku katkes. Ei nähty enään tai pidetty yhteyttä.
   Mutta sitten kun se aika koitti että oltiin taas samassa koulussa. Niin johan meistä tuli taas hyviä ystäviä. Alettiin käymään samalla tallilla ja samoilla tunneilla. Sitten yksi talvi käytiin ratsastamassa yksiä heppoja yhdessä. Ja muutenkin vietettiin paljon yhteistä aikaa. Olen muutenkin käynyt paljon kuvaamassa kun Kaisa on käynyt muissa paikoissa ratsastamassa. Pari vuotta sitten kesä, voi kun sen voisi elää uudestaan. Silloin vaan oltiin yhdessä ja ajeltiin mopoauton kanssa joka paikassa. Oltiin silloin samalla leirilläkin, joka myös oli unohtumatonta yhteistä aikaa.
   Kaisan kanssa voin olla oma itseni ja voin kertoa sille kaiken luottamuksella. Vitsaillaan yleensä yhdessä, nauretaan joka asialle ja riehutaan. Yhdessä olemme kuin kaksi 8- vuotiasta. Mutta kyllä osaamme olla ihan asiallisestikkin. Ja hoidamme meille annetut hommat. Ihme kyllä emme varmaan koskaan riitele mikä on tosi outoa.

Kaisa voitko lisätä ystävällisesti tähän jonkun kuvan meistä, kaikki yhteiset kuvat on tietenkin mun läppärillä mikä on rikki :D (eikä myöskään multa löydy yhtään yhteistä kuvaa, kaikki no suomessa)
Kuva on pieni ja huono laatuinen, mutta jos joku ei tunnista niin siinä on Kaisa


Mulla on nyt ollut aika rankka syksy. Koska Kaisa on siellä Amerikassa. Ja tänä syksynä on käynyt niin paljon kaikenlaista dramaattista. Ja Kaisa on juuri sellainen kaveri jolle voin kertoa kaiken, ja sitä edes vähän kiinnostaa, tai ainakin se kuuntelee. No onneksi puhelimet on keksitty ja juttelemme kikissä aika usein. Ja onneksi pian on jo kulunut puolet siitä ajasta mitä Kaisa on ollut siellä. Ja toivottavasti siellä on huippu kivaa, saat paljon uusia kavereita jne. Noniin olen kirjottanut tätä postausta pian jo varmaan kaksi tuntia, ja tuntuu että tästä tuli todella lyhyt. No tämä saa nyt kelvata.

-Ronja

Ronja vastaa myös tämän postauksen kommentteihin, eli nyt askarruttavia kysymyksiä tulemaan!

MILTÄ TÄMÄ POSTAUS VAIKUTTI, OLIKO TYHMÄ IDEA?

4 kommenttia:

  1. Kiva banneri!tämä oli mukava idea(:
    Luetko blogia?ootekste parhait kavereita?

    VastaaPoista
  2. Tosi epäselvä teksti ja tosi huonolla äidinkielellä kirjotettu! Mut muuten ihan kiinnostava, kuvapostausta taas ootellen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otathan huomioon, että Ronja ei ole ikinä ennen kirjoittanut blogiin :) tänään tulee ostospostaus vihdoin sekä huomenna vähän enemmän tekstiä ;)

      Poista